ZAJĘCIA, UCZESTNICTWO W ZAJĘCIACH
1. PROKORKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Hożej 86 lok. 410, 00-682 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001195203, posiadającą NIP 7011278211 oraz REGON 54276373500000 (dalej „PROKORKI”) świadczy usługi w zakresie korepetycji z przedmiotów szkolnych według aktualnej oferty, która dostępna jest na stronie internetowej pod adresem: https://prokorki.pl/. PROKORKI zastrzega sobie prawo do zmiany oferty, w szczególności poprzez dodawanie lub rezygnowanie ze świadczenia wybranych zajęć, jak również poprzez modyfikację cen za oferowane zajęcia.
2. Na zajęcia w PROKORKI można zapisać się telefonicznie na numer telefonu podany na poniższej stronie internetowej lub mailowo na adres e-mail podany na poniższej stronie internetowej lub poprzez formularz dostępny na stronie internetowej pod adresem: https://prokorki.pl/.
3. Wysokość opłat, harmonogram płatności, ilość i terminy zajęć będą dostępne dla ucznia oraz rodzica niepełnoletniego ucznia w e-dzienniku ActiveNow (lub innego wskazanego przez PROKORKI systemu/platformy/aplikacji).
4. Zajęcia odbywają się poprzez platformy takie, jak np. Google Meet lub Zoom lub z dojazdem, w miejscu przebywania ucznia, w dniach i godzinach ustalonych z uczniem lub rodzicem niepełnoletniego ucznia. W celu korzystania z oferty PROKORKI uczeń powinien mieć dostęp do Internetu, standardowy system operacyjny, standardową przeglądarkę internetową, dostęp do platformy, o której mowa powyżej oraz powinien posiadać adres poczty elektronicznej e-mail. Wszelkie koszty związane z zapewnieniem 2 powyższego sprzętu oraz oprogramowania (platforma) oraz dostępu do Internetu leżą po stronie ucznia lub rodzica (w przypadku ucznia niepełnoletniego).
5. Korepetycje w odniesieniu do ucznia niepełnoletniego odbywają się na zlecenie i za zgodą opiekuna prawnego, której to zgody opiekun prawny udziela wyrażając zgodę na niniejszy Regulamin. W przypadku lekcji z dojazdem, w miejscu przebywania niepełnoletniego ucznia nauczyciel PROKORKI nie ponosi odpowiedzialności za niepełnoletniego ucznia, w szczególności nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowe zachowanie tego ucznia, wykraczające poza zachowanie mieszczące się w normach społecznych. Akceptując miejsce i czas odbycia zajęć (uzgodnienie, o którym mowa w punkcie 4 powyżej) opiekun prawny wyraża zgodę na odbywanie korepetycji przez niepełnoletniego ucznia w tym miejscu i czasie.
6. Uczeń oraz rodzic mają prawo zgłaszania wniosków i zastrzeżeń dotyczących zarówno kwestii nauczania, jak i kwestii organizacyjnych.
7. Umowa zostaje zawarta z dniem odbycia przez ucznia pierwszej lekcji.
8. Spóźnienie ucznia na umówioną lekcję skutkuje skróceniem zajęć o czas trwania spóźnienia bez wpływu na wysokość wynagrodzenia za tę lekcję.
OPŁATY
9. Opłaty za usługi świadczone przez PROKORKI pobierane są według cennika zamieszczonego na stronie https://prokorki.pl/. Podane na stronie internetowej ceny są cenami brutto.
10. PROKORKI oraz uczeń lub rodzic (w przypadku ucznia niepełnoletniego) z góry ustalą liczbę godzin korepetycji z danego przedmiotu w danym miesiącu kalendarzowym.
11. Płatność za zajęcia możliwa jest poprzez płatności online Tpay za pośrednictwem linku, który uczeń lub rodzic niepełnoletniego ucznia będzie otrzymywał od PROKORKI w wiadomości sms lub wiadomości e-mail. Uczeń lub rodzic (w przypadku ucznia niepełnoletniego) każdego pierwszego dnia miesiąca kalendarzowego zobowiązany jest sprawdzić w e-dzienniku ActiveNow (lub innym wskazanym przez PROKORKI systemie/platformie/aplikacji) informację nt. wysokości opłat za dany miesiąc kalendarzowy. Przelewu opłaty za dany miesiąc kalendarzowy należy dokonać z góry, na początku miesiąca tj. do 8 (ósmego) dnia danego miesiąca.
12. PROKORKI nie przyjmuje płatności gotówkowych.
13. W przypadku nieuiszczenia opłaty za zajęcia za dany miesiąc kalendarzowy w terminie wskazanym w punkcie 11 powyżej, PROKORKI ma prawo powstrzymania się od dalszego świadczenia usług do dnia uiszczenia opłaty.
ODWOŁYWANIE LEKCJI
14. W przypadku odwołania przez nauczyciela PROKORKI lekcji umówionej i opłaconej, opłata zostanie zaliczona na poczet zajęć w nowym terminie lub zwrócona w całości klientowi. W przypadku spóźnienia się nauczyciela na umówioną i opłaconą lekcję, 3 lekcja zostanie przedłużona lub odrobiona w innym uzgodnionym pomiędzy uczniem a PROKORKI terminie.
15. W przypadku niemożności odbycia umówionej lekcji, uczeń zobowiązany jest powiadomić o tym nauczyciela telefonicznie lub mailowo najpóźniej 24 (dwadzieścia cztery) godziny przed zaplanowaną lekcją.
16. W przypadku niezgłoszonej nieobecności ucznia lub nieobecności zgłoszonej w terminie późniejszym niż 24 (dwadzieścia cztery) godziny przed zaplanowanymi zajęciami PROKORKI będzie naliczała opłatę, jak za odbytą lekcję.
17. Niezgłoszone zaprzestanie uczestniczenia ucznia w zajęciach nie jest równoznaczne z wypowiedzeniem, czy też rozwiązaniem umowy.
REKLAMACJE
18. PROKORKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Hożej 86 lok. 410, 00-682 Warszawa, zarejestrowana jest w rejestrze przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001195203. We wszelkich sprawach dotyczących świadczonych przez nas usług, w tym w sprawie reklamacji prosimy kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: prokorki.szkola@gmail.com. Nasza strona internetowa: https://prokorki.pl/.
19. PROKORKI będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail osoby składającej reklamację. Reklamacja powinna zawierać dane ucznia, dane nauczyciela, opis okoliczności uzasadniających reklamację oraz żądanie związane ze składaną reklamacją.
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA
20. Uczeń lub rodzic reprezentujący niepełnoletniego ucznia, który zawarł z PROKORKI umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem powyższego 14-dniowego terminu.
21. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje uczniowi ani rodzicowi reprezentującemu niepełnoletniego ucznia w odniesieniu do umów o świadczenie usług, jeżeli PROKORKI wykonała w pełni usługę za zgodą ucznia lub rodzica reprezentującego niepełnoletniego ucznia, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez PROKORKI utraci prawo odstąpienia od umowy.
22. W przypadku, gdy PROKORKI rozpoczęła świadczenie usługi za zgodą ucznia lub rodzica reprezentującego niepełnoletniego ucznia przed upływem ustawowego terminu na odstąpienie od umowy, w przypadku odstąpienia od umowy uczeń lub rodzic reprezentujący niepełnoletniego ucznia ma obowiązek zapłaty WSK za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy.
23. Uczeń lub rodzic reprezentujący niepełnoletniego ucznia odstępuje od umowy składając PROKORKI oświadczenie o odstąpieniu od umowy zgodnie z formularzem zawartym 4 w załączniku do niniejszego Regulaminu, przy czym korzystanie z formularza jest fakultatywne, a uczeń lub rodzic reprezentujący niepełnoletniego ucznia mogą skorzystać z innego wzoru odstąpienia od umowy przez konsumenta. Odstąpienie od umowy może zostać przesłane
a) w formie pisemnej na adres: PROKORKI Sp. z o.o., ul. Hoża 86 lok. 410, 00-682 Warszawa, lub
b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: prokorki.szkola@gmail.com.
CZAS TRWANIA UMOWY I WYPOWIEDZENIE UMOWY
24. Umowa o świadczenie usług korepetycji zawarta jest na czas nieoznaczony i może zostać wypowiedziana: (i) przez ucznia lub rodzica niepełnoletniego ucznia z zachowaniem 14- dniowego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego oraz (ii) przez PROKORKI ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli uczeń lub rodzic niepełnoletniego ucznia spóźnia się z zapłatą opłat za dwa miesiące lub z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego z ważnej przyczyny.
25. Wypowiedzenie umowy może zostać przesłane w formie pisemnej na adres PROKORKI, podany w punkcie 23a) powyżej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej, podany w punkcie 23b) powyżej. PROKORKI wysyła oświadczenie o wypowiedzeniu na adres poczty elektronicznej podany przez ucznia lub rodzica niepełnoletniego ucznia.
DANE OSOBOWE
26. Zawierając Umowę z PROKORKI, uczeń oraz rodzic reprezentujący niepełnoletniego ucznia przekazuje PROKORKI dane osobowe ucznia oraz rodzica, niezbędne do zawarcia i wykonania umowy tj. imię i nazwisko, telefon oraz adres email,
a w przypadku zajęć stacjonarnych u ucznia, także adres, pod którym takie zajęcia się odbywają.
27. Administratorem danych osobowych ucznia i rodzica jest PROKORKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
28. Dane osobowe ucznia i rodzica będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i wykonaniem umowy
o świadczenie usług korepetycji. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji ww. umowy.
29. Szczegóły odnośnie podstaw i zasad przetwarzania danych osobowych zawiera załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, zatytułowany: „Klauzula informacyjna”, której treść uczeń i rodzic niepełnoletniego ucznia przyjmuje do wiadomości i akceptuje.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
30. PROKORKI wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
31. Uczeń oraz rodzic niepełnoletniego ucznia ma prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, uczeń oraz rodzic niepełnoletniego ucznia ma prawo:
a. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
b. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między uczniem / rodzicem a PROKORKI,
c. skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
32. Informacje na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń dostępne są na stronie internetowej http://www.polubowne.uokik.gov.pl.
Niniejszy Regulamin Świadczenia usług korepetycji przez PROKORKI Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Hożej 86 lok. 410, 00-682 Warszawa, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001195203, posiadającej NIP 7011278211 oraz REGON 54276373500000 (dalej zwaną „PROKORKI”) zostaje udostępniony za pośrednictwem e-dziennika ActiveNow (lub innego wskazanego przez PROKORKI systemu/platformy/aplikacji) lub doręczony Państwu za pośrednictwem poczty elektronicznej. Jest on także dostępny na stronie internetowej naszej szkoły: https://prokorki.pl/. O zmianach Regulaminu powiadomimy Państwa pocztą elektroniczną, a także poprzez umieszczenie zmian Regulaminu na ww. stronie internetowej. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w stosunku do Państwa po upływie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez Państwa zmienionego Regulaminu pocztą elektroniczną, chyba, że w tym terminie złożą Państwo oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zawartej z PROKORKI (lecz w każdym przypadku bez utraty praw już nabytych przez Państwa i przez PROKORKI, na podstawie Regulaminu w dotychczasowym brzmieniu).
PROKORKI
Menu
© 2023 PROKORKI
Online
Z dojazdem do ucznia